پادشاه فوتبال

مرجع گرافیک و کد نویسی

به پادشاه فوتبال خوش امدید

تبلیغات

آخرین نظرات
Recent Comment

امیر
امیر در تاریخ ۲۵ ارديبهشت ۰۲، ۱۷:۰۱ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): امتلببلتتا
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
محمد
محمد در تاریخ ۶ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۷ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): فوتبال دوست می دارم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
پارسا
محمدرضالطفی
محمدرضالطفی در تاریخ ۹ بهمن ۹۹، ۲۰:۲۶ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): سلام چطور لباس طرح کنم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
محمد
محمد در تاریخ ۳۰ آذر ۹۹، ۱۲:۰۲ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): سلام میخوام یه لوگو فوتبالی سفارش بدم چه کار کنم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
عارف
عارف در تاریخ ۲۱ آبان ۹۹، ۱۴:۴۸ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): Erfan
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
سید محمد امین موسوی
بنر لایه باز سایت پادشاه فوتبال
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۲۶ ب.ظ ۷۲۷ آی پی و ۹۰۷ بازدید
بنر لایه باز سایت پادشاه فوتبال

سلام خدمت شما

امروز براتون بنر لایه باز فوتبالی رو میزارم که دوستم مدیر وبسایت ۱۰ تمپ خیلی وقت پیش برام ساخت و الانم تو وبش هست ولی گفتم اینجا هم بزارم

بنر انلاین : کلیک کنید

لینک دانلود :کلیک کنید

نظر فراموش نشود

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نظرات (۲)

.::mostafa mp::.
.::mostafa mp::. در تاریخ ۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۴ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام ویروس
چه خبر
خوبی
چکار میکنی؟
شرمنده من یه چن وختی سرم شلوغ بود هواسم نبود بت سر بزنم
پاسخ در تاریخ(۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۴۰) : درود خدا بر مصی ۰۸۶ دوست خوب خودم:)
دادا اینجا نگو ویروس
خوب که خوبم
کارم که اکثرا طراحی فوتبالی:)
مطالب وبمو ببین ( شاید ۳ یا ۴تاشون کپی باشن ولی بقیش کار خودمه )
دشمنت شرمنده
راستی منم سر نزدم پس منم شرمنده:)
مصطفی جلیلی
مصطفی جلیلی در تاریخ ۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۴۵ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت - ارسال ایمیل )
سلام

حاضری با سایت من تبادل بنر کنی

یه جایگاه خالی دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره سایت
About Us
پادشاه فوتبال - گرافیک و قالب و ... فوتبالی

ما یعنی گروه پادشاه فوتبال برای شما بنر لوگو قالب و ... فوتبالی را رایگان میزنیم
برای اطلاعات بیشتر درمورد ما میتوانید به صفحه در باره ی ما از طریق منو ها مراجعه کنید.
راستی یادتون نره مارو دنبال کنید از طریق باکس زیر
با تشکر