پادشاه فوتبال

مرجع گرافیک و کد نویسی

به پادشاه فوتبال خوش امدید

تبلیغات

آخرین نظرات
Recent Comment

امیر
امیر در تاریخ ۲۵ ارديبهشت ۰۲، ۱۷:۰۱ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): امتلببلتتا
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
محمد
محمد در تاریخ ۶ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۷ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): فوتبال دوست می دارم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
پارسا
محمدرضالطفی
محمدرضالطفی در تاریخ ۹ بهمن ۹۹، ۲۰:۲۶ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): سلام چطور لباس طرح کنم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
محمد
محمد در تاریخ ۳۰ آذر ۹۹، ۱۲:۰۲ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): سلام میخوام یه لوگو فوتبالی سفارش بدم چه کار کنم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
عارف
عارف در تاریخ ۲۱ آبان ۹۹، ۱۴:۴۸ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): Erfan
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
سید محمد امین موسوی
پوستر لایه باز فینال چمپیونز لیگ ۲۰۱۶
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ ۱۵۶۲ آی پی و ۲۰۳۷ بازدید
پوستر لایه باز فینال چمپیونز لیگ ۲۰۱۶

با عرض سلام خدمتتون

امروز براتون تو ۱۸ دقیقه یک پوستر ساختم مال فینال که امشبه ساعت ۱۱ و ربع شب به درخواست اقا ارمین گل :)

برای دانلود و دیدن پیشنمایش لطفا برید به ادامه مطلب

در ضمن ببخشید که سریع ساختم و حرفه ای نیست چون قرار بود تا قبل بازی بسازم و منم تا ۱۱ و ربع کار دارم جایی گفتم بسازم و برم

برای دیدن پیشنمایش کلیک کنید

برای دانلود کلیک کنید

فایل لایه باز هست حجمشم ۱۲ مگابایت( خواستم فشردش کنم ولی گفتم ولش کن PSD قرار دادم:))

نظر فراموش نشود

کاملا اختصاصی:)

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نظرات (۸)

armin
armin در تاریخ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۷ در مورد این مطلب گفته: ()
ایول
پاسخ در تاریخ(۸ خرداد ۹۵، ۲۰:۳۷) :
خوشحالم که خوشحالید:)
اینو ساده ساختم و راستش ایده خاصی نداشت ولی اینکه خوشحالید خوبه
ممنون از نظرت
درخواستی هم داشتی بگو :)
ارمین
ارمین در تاریخ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۶ در مورد این مطلب گفته: ()
ب درخواست ک باشه من n تعداد درخواست دارم😉
اما مرسی لطفا اگ مقدور بود برا تیم برنده هم ی پوستر عالی بسازی ممنون میشم
پاسخ در تاریخ(۸ خرداد ۹۵، ۲۱:۱۵) : چشم 
شما N تا درخواست بدی ما براوتن N+1 می سازیم:)
براتیم برنده هم میسازم چه سفید ها یا سفید و قرمز ها
امشبم خودم برام فرقی نداره ولی لخواطر دوست صمیمیم که طرفدار کهکشانیساس امیدوارم راموس جامو بالا سر ببره:)

گیف کد
گیف کد در تاریخ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۱ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
عالی بودش
پاسخ در تاریخ(۸ خرداد ۹۵، ۲۲:۳۵) : نظر لطفته دادا
ممنون از نظرت :)
ما هم وب شمارو داریم دنبال میکنیم :)

ارمین
ارمین در تاریخ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۲ در مورد این مطلب گفته: ()
مطمئن باش جام رو راموس ب دس میگیره
4 تا نشه اتلتیکو صلوات 
پاسخ در تاریخ(۸ خرداد ۹۵، ۲۲:۳۶) : :)
ببینیم چی بشه

ارمین
ارمین در تاریخ ۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۴ در مورد این مطلب گفته: ()
ممنون میشم اگ ی پوستر لایه بازه توپ و خوشگل از برد رئال بسازی 
تصویرش مال دیشب باشه ک عالی تره
پاسخ در تاریخ(۹ خرداد ۹۵، ۱۴:۲۹) : چشم ولی پست بعدی نیست و به احتمال بالا دوتا پست بعدیه
ممنون از نظرت
مطمین باش میسازم دادا:)
ارمین
ارمین در تاریخ ۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۳ در مورد این مطلب گفته: ()
اخه مثلا ی جوری هم نباشه ک حال و هوا اروپا نمونده باشه
پاسخ در تاریخ(۹ خرداد ۹۵، ۱۶:۵۷) : باشه داداش
میگم وب خبری چی میری؟
طرفداری یا ورزش ۳ یا ...
کنجکاو شدم :)

ارمین
ارمین در تاریخ ۰۹ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۵ در مورد این مطلب گفته: ()
معمولا 90 تی وی و ورزش 3 
پاسخ در تاریخ(۹ خرداد ۹۵، ۲۳:۴۹) : من خودم طرفداریو به همش ترجیح میدم
خیلی بهتره طرفداری ها
حیف که من دیگه توش اکانت ندارم :(
M
M در تاریخ ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۰ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
M
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره سایت
About Us
پادشاه فوتبال - گرافیک و قالب و ... فوتبالی

ما یعنی گروه پادشاه فوتبال برای شما بنر لوگو قالب و ... فوتبالی را رایگان میزنیم
برای اطلاعات بیشتر درمورد ما میتوانید به صفحه در باره ی ما از طریق منو ها مراجعه کنید.
راستی یادتون نره مارو دنبال کنید از طریق باکس زیر
با تشکر