پادشاه فوتبال

مرجع گرافیک و کد نویسی

به پادشاه فوتبال خوش امدید

تبلیغات

آخرین نظرات
Recent Comment

امیر
امیر در تاریخ ۲۵ ارديبهشت ۰۲، ۱۷:۰۱ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): امتلببلتتا
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
محمد
محمد در تاریخ ۶ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۷ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): فوتبال دوست می دارم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
پارسا
محمدرضالطفی
محمدرضالطفی در تاریخ ۹ بهمن ۹۹، ۲۰:۲۶ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): سلام چطور لباس طرح کنم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
محمد
محمد در تاریخ ۳۰ آذر ۹۹، ۱۲:۰۲ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): سلام میخوام یه لوگو فوتبالی سفارش بدم چه کار کنم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
عارف
عارف در تاریخ ۲۱ آبان ۹۹، ۱۴:۴۸ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): Erfan
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
سید محمد امین موسوی
طراحی لوگو فوتبالی رایگان
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۲۳ ب.ظ ۹۲۴۰ آی پی و ۱۳۵۶۷ بازدید
طراحی لوگو فوتبالی رایگان

با عرض سلام خدمتتون:)

امروز تصمیم گرفتم برا وبتون لوگو رایگان طراحی کنم

برای اطلاعات بیشتر برید به ادامه مطلب:)

خب شما میتونید اطلاعاتو اینطور بدید

اندازه 

رنگبندی

تیم مورد نظر یا موضوع

و ...

میتونید بگید هم به صورت واتر مارک ( که در عکس مطالبتون بزاریدش )

و البته رایگان

هرچند رایگانه ولی خوب خوشحال میشم اگه بیانی هم هستید وبو دنبال هم بکنید(‌اجباری هم نیستا)

نمونه کار هم لوگو فعلی وب

هرچند من تو لوگو سازی زیاد حرفه ای نیستم:(

سعی میکنیم چند مدل از هر پیشنهاد بسازیم و سریع پاسخگو باشیم

منتظرتونم

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نظرات (۳۸)

یک خالدآبادی
یک خالدآبادی در تاریخ ۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۵۴ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام برا شما و آفرین بر مطال آموزندتون
من میخوام برا من پس زمینه چمن فوتبال . روی آن هم توپ زیبای یورو 2016 باشه انداززه آن هم مثل لوگوی خودتان
ممنون میشم برام درست کنید

به وبلاگ فوتبال جهان هم سری بزنید :
http://footbal-jahan.blog.ir/
پاسخ در تاریخ(۱۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۱۱) : چشم
بزودی درست میکنم در نظرات همین پست میزارم
یعنی لوگوت پسزمینه داشته باشه درسته؟
باش چند تا درست میکنم:)
هر روز سعی کن چک کنی نظراتو
با تشکر از کامنتت
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت در تاریخ ۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۳۴ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
لوگو سفارشی 
ادرسش :
http://uupload.ir/files/m4mp_0000000.png
البته این را یکهویی ساختم بزودی چند تا بهتر خواهم ساخت
پاسخ در تاریخ(۱۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۳۵) : امیدوارم راضی باشید
پاتوق منچستری ها
پاتوق منچستری ها در تاریخ ۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۰۱ در مورد این مطلب گفته: ()
با عرض سلام خدمت مدیریت سایت
یک لوگو می خواستم به شکل سپر روش نماد منچستر هم باشه یونایتدو میگم
در ضمن به انگلیسی نوشته باشد
پاتوق منچستری ها
اندازه هم مهم نی

پاسخ در تاریخ(۱۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۰۱) : چشم
من خودم یکی پیشفرض داشتم الان ویرایشش میکنم میزارمش
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت در تاریخ ۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۰۲ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
اینم لوگو سفارش شده پاتوق منچستری ها
ادرس :
http://uupload.ir/files/aa06_m.png
پاسخ در تاریخ(۱۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۰۳) : امیدوارم راضی باشید
ارمین
ارمین در تاریخ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۱۵ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام
ی لوگو میخوام نوشته باشه perspolistehran
زیرش 
instagram.com/perspolistehran
telegram.me/perspolistehran66
این دوتا زیر اون پرسپولیس تهران و کوچیک تر باشه و لوگو هم خیلی ساده و خوشگل باشه رنگ هم سفید باشه مرسی
پاسخ در تاریخ(۲۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۴۷) : هر روز این پست را یک بار چک کنین زیرا در نظرات همین پست ان را خواهیم گذاشت.
فقط یک سوال
رنگ لوگو پرسپولیسو از قرمز به سفید تغییر بدیم یا رنگ متن یا ...
من سعی میکنم ۴ - ۵ تایی بسازم.
هر چند روزی یکیشو خواهم ساخت . 
منتظر باشید
ارمین
ارمین در تاریخ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۵۲ در مورد این مطلب گفته: ()
ن فقط رنگ متن سفید شه
البته برا امتحان یبار رنگ لوگو هم سفید کنین 
مرسی
پاسخ در تاریخ(۲۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۱:۵۷) : چشم
فقط پسزمینه نداشته باشه دیگه؟یا داشته باشه؟
باشه من همینطور که شما گفتید هم میزنم چند تا هم با سلیقه خودم جدا میزنم ضرری که براتون نداره:)
و اینکه درمورد جواب سوالتون نسخه شما پرتابل هست یا نه؟
توی تماس با ما جواب سوال را بدهید
ارمین
ارمین در تاریخ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۷ در مورد این مطلب گفته: ()
ن پس زمینه نداشته باشه
اگ میشد لایه بازشم برام بزارین عالی میشد
واسه پرتابل نمیدونم هست یا ن
پاسخ در تاریخ(۲۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۲۴) : چشم میسازیم
لایه بازشو اگه بزارم برا همه تو وب میزارما
منون از نظرتون
ارمین
ارمین در تاریخ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۰ در مورد این مطلب گفته: ()
اها تا یادم نرفته اینم بگم 
پاینش متن اینا هم با ی غیر سفید دیگ ولی ملایم بنویسین
Design by :
این
پاسخ در تاریخ(۲۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۲۵) : داداش نگرفتم یعنی زیرش بنویسم همین متن بالارو دیگه؟
با یک رنگ دیگه
با ما همراه باشید
ارمین
ارمین در تاریخ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۴ در مورد این مطلب گفته: ()
اره انگلیسی بنویس Design by مثلا ب رنگ ابی خیلی کم رنگ 
لایه باز اگ ساختی تو وب نذاری ک بهتره ولی اگرم گذاشتی اشکال نداره 

پاسخ در تاریخ(۲۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۱۸) : باشه 
بزودی میسازم فقط یک ادرسی یا چیزی بده که ساختم خبرت کنم
ترجیحا تو تماس با ما بگو
ارمین
ارمین در تاریخ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۰۱ در مورد این مطلب گفته: ()

ادرس نمیدونم جز تلگرام ادرس دیگ ای ندارم

شما همینجا بزار من خودم میبینم

پاسخ در تاریخ(۲۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۷:۳۵) : باشه 
منتظر بمانید سحر نزدیکه:)
ارمین
ارمین در تاریخ ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۲۳ در مورد این مطلب گفته: ()
مال من ک هنوز نیومده ن؟
پاسخ در تاریخ(۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۲۶) : راست میگی
عذر میخوام
دادا من خودم زیاد حرفه ای نیستم الان برات چند تا سریع میزنم ببخشید:)
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت در تاریخ ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۴۸ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
درود
ارمین جان اینو ساختم حالا ببین چطوره : 
http://uupload.ir/files/jny9_sefaresh.png
اندازشم خودت تغییر خواستی بده یا بگو خودم تغییرش بدم
اگه ناراضی بودی بگو ویرایشش کنم و شاید یک ساده دیگه هم بسازم
با تشکر
امیدوارم راضی باشید
پاسخ در تاریخ(۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۰) : با ما همراه باشید
این پاسخ نظر خودمه:)
ارمین
ارمین در تاریخ ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۵۲ در مورد این مطلب گفته: ()
دستت طلا
فقط من خودم ی تغییراتی میخوام توش بیارم لطفا لایه بازش بزار

و اون design by هم مینداختی تو ی کادر بشه چهار کادر
لطفا لایه بازش بزار با این 4 کادر ک گفتم
واقعا ممنون میشم
پاسخ در تاریخ(۲۶ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۱۴) : داداش لایه باز کاملشو نمیتونم بزارم چون این طرح رو من خیلی وقت پیش درست کردم فقط الان متنشو ویرایش کردم مثلا لایه باز لوگو و اینارو نمیتونم بزارم فقط متنو میزارم
راستش من فقط متن گذاشتم بقیش یک کار پولی بود نمیشه رایگان انتشار داد بیا فقط لایه باز متن :
بیا لینک غیر مستقیم :
http://uplod.ir/fth6ynmr7awx/sefaresh.psd.htm
بزودی یکی دیگه هم میسازم اونو لایه باز کاملشو میزارم:)
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۵ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
لوگو فوتبال جهان نارنجی
http://uupload.ir/files/8wnj_orangefootbaljahanlogo.png
پاسخ در تاریخ(۲۶ خرداد ۹۵، ۱۶:۳۵) : امیدوارم راضی باشید
یک خالدآبادی
یک خالدآبادی در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۶ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
ممنون از لوگوی زیبای نارنجی تان
پاسخ در تاریخ(۲۶ خرداد ۹۵، ۲۱:۴۱) : ممنون از نظرتون :)
یک خالدآبادی
یک خالدآبادی در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۷ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
ببخشد هر موقعه قالب آماده شد خبرم کن
پاسخ در تاریخ(۲۶ خرداد ۹۵، ۲۱:۴۲) : چشم 
یک سوال : بت دومین قالب که توش از لوگو نارنجی هم استفاده کردمو نشون دادم؟
abedin
abedin در تاریخ ۳۱ تیر ۹۵ ، ۰۸:۱۱ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام خسته نباشید یه لوگو میخواستم برای تیم روستام اسمش هست خلیج فارس گرزه رنگ قرمز و اب و سیاه درش به کار بره لطفا به سلیقه خودتون طراحی کنید ممنون
پاسخ در تاریخ(۱ مرداد ۹۵، ۲۰:۲۷) : با عرض سلام و درود بر شما دوست گرامی و عزیز. بسیار ممنونم از پیشنهادتون هرچند من حرفه ای نیستم ولی خب براتون سعی میکنم به زودی طراحی کنم و تو همین پست تو نظرات میزارم. فقط چند سوال
۱ - اسم تیمتون کامل به صورت انگلیسی رو میتونید بگید؟
۲ - از کدام رنگ بیشتر استفاده بشه؟
البته اگه هم جواب ندید ما بازم یه طوری میزنیمش:)
abedin
abedin در تاریخ ۰۲ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۳ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام ممنون

اسم تیم به انگلیسی:
khaije fars
 قرمز و سیاه بیشتر به کار بره لطفا
پاسخ در تاریخ(۲ مرداد ۹۵، ۲۱:۵۸) : باشه بزودی اماده میشه تو نظرات همین مطلب میزارم هر روز حداقل یک بار ترجیحا شبا همین مطلبو چک کنید.
abedin
abedin در تاریخ ۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۹ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
اسم تیم خلیج فارس

khalije fars
پاسخ در تاریخ(۲ مرداد ۹۵، ۲۱:۴۶) : اوکی.
گرزه هم کنارش بنویسم یا همین خالی دیگه؟
abedin
abedin در تاریخ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۳ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
گرزه نیاز نیست
یکم زودتر تموم بشه ممنون میششم
پاسخ در تاریخ(۳ مرداد ۹۵، ۱۷:۰۳) : باشه سریع و ساده و شیک میزنم سریع بت میدم همینجا.
abedin
abedin در تاریخ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۲ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
پس لوگو من چیشد طول کشیدا
پاسخ در تاریخ(۶ مرداد ۹۵، ۰۱:۲۶) : باعرض عذر خواهی زیاد خدمتتوندلب تاب من خراب شد و قراره فردا چکش کنن بابت همین فتوشاپ نمیتونم استفاده کنم تو این دو روز قبلشم طرح ازمایشی دو تا میشه گفت ساده زدم امیدوارم چیزی که از لپ تاپم سوخته یه چیزی مثل پاور باشه که خیلی سریع اوکی بشه هرچند این از نظر خودمم قابل قبول نیست و ما عذر خواهی ویژه ازتون میکنیم. الان با گوشی دازم این پاسخو مینویسم و اینکه قول میدن مشکل حل شد تو یک زمان بسیار کوتاه مثل ربع یا نیم ساعت طرح ازمایشی بزنم و نظرتونو ببینم. همچنین در بدترین حالتم دو روز دیگه مشکل حل میشه.ممنون از نظرتان
abedin
abedin در تاریخ ۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۶ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
اشکال نداره من صبر میکنم در واقع یه طرح جذاب شیک میخوام خیلی ممنون هر وقت تونستید یهطرح خوشگل وقشنگ بزنی ممنون
پاسخ در تاریخ(۷ مرداد ۹۵، ۰۲:۴۹) : بسیار ممنونم از صبر و شکیباییتون. هنوز که لپ تاپ به دیتنون نرسیده ولی مطمینن براتون چند طرح ازمایشی نیزنم.
باتشکر
احسان cr7
احسان cr7 در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۸ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام دوست عزیز اگه میشه لوگوی بسازید 150×150 لوگوی رئال توش باشه و داخل لوگوی رئال بنویسید:FG
واتر مارک باشه بهتره

پاسخ در تاریخ(۱۹ مرداد ۹۵، ۲۲:۱۱) : اف جی مخفف دو تا کلمست دیگه؟ اگه میشه کامل بگید مشخصاتو یعنی فقط داخل ارم ریالو حذف کنم و اف جی بنویسم؟
abedin
abedin در تاریخ ۲۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۴ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام ببخشید لوگو من چیشد تقریبا یه ماه منتظرم
پاسخ در تاریخ(۲۴ مرداد ۹۵، ۰۲:۴۴) : من فکر کردم دادید یکجای دیگه و واقعا عذر می خوام . فردا یعنی یکشنبه لوگو چن تا پیشفرض قرار میدم
اصن نیازی نبود یک ماه هم وایسید حقیقتش یک ر.وزه براتون چجن تا طرح میزنم که خودتون میتونید بینشون یکیو انتخاب کنید.
abedin
abedin در تاریخ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۴ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
پس چیشد اقا یه لوگو سفارش دادم اگه میشه رسیدگی کنید بالا اطلاعاتو گفتم
shervin
shervin در تاریخ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۴۹ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام من ی لوگو برای روی لباس تیم میخواستم البته سفید سیاهم باشه ک خیلی ممنون

shervin
shervin در تاریخ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۵۶ در مورد این مطلب گفته: ()
رو یا زیر لوگو هم بنویسید fc sadra
دانبال
دانبال در تاریخ ۰۶ تیر ۹۶ ، ۲۰:۰۰ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام میخواستم یه لوگوی فوتبال برام درست کنین رنگ آن هفت رنگ رنگین کمان باشه و همچنین وسط آن زده باشهfc making و یه نفر در وسط آرم آن داره شوت میزنه طرح اطرافشم مثل واسه بارسا باشه ممنون
علیرضا
علیرضا در تاریخ ۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۳۱ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام می خواستم برای باشگاه ۹ دی لوگو بزنی 
 این باشگاه زیر نظر سپاه هستش طوری باشه هم نشون بده تیم فوتبال هم زیر نظر سپاه هستش و تیم نظامی ممنون
علیرضا
علیرضا در تاریخ ۲۰ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۰۶ در مورد این مطلب گفته: ()
یه لو گوی ترکیبی از بایرنو پرسپولیس میخاستم
آریا
آریا در تاریخ ۰۲ خرداد ۹۷ ، ۰۹:۵۲ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام یک قاب زمین چمن میخواستم پایین اش نوشته باشه هامون بالاش یک چیز خودتان بگذارید

Mahdi.kia
Mahdi.kia در تاریخ ۱۰ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۲ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام خسته نباشین یه لوگو میخواستم واسه یه تیم فوتبال که تازه تشکیل شده به واسطه ی چند نفر نوجوون. اسم تیم تهران اوینه (TEHRAN EVIN)خواهش میکنم یه چیز خوب و مناسب و مطابق با اسم تیم ، واسمون طراحی کنین اگه زحمتی نیس ممنون میشم.مثلا توش از برج میلاد و برج آزادی هم استفاده بشه بهتر میشه . مخصوصا از رنگای سفید و سیاه و قرمز بیشتر استفاده کنین.باتشکر
رضا
رضا در تاریخ ۲۳ آبان ۹۷ ، ۰۲:۱۳ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام 
یه لوگو میخوام برا تیم باشگاهی به نام
باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان شرق
تاسیس۱۳۹۷
هر چی خودت میدونی قشنگه درست کن 
بی زحمت برام بفرست تلگرامم
@mosafer060
محمد
محمد در تاریخ ۰۱ دی ۹۷ ، ۲۳:۲۴ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام یه لوگو برا هیئت فوتبال شهرستان خرامه میخواستم به سلیقه خودتون فقط شلوغ نباشه. ممنون
آرمان
آرمان در تاریخ ۰۶ فروردين ۹۸ ، ۰۳:۰۰ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام لطفا یه لوگو برای کانال اِف سی بی | پیج ( FCB |PAGE ) ممنون میشم زیرشم لینک کانال یعنی @FCB_PAGE رو بزارید فقط جوری باشه ک وبلاگ پیام بده موقع تکمیل شدن ممنون میشم خیلی سپاسگزارم
محمدبلوچ
محمدبلوچ در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۲۲ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام یه لوگو میخواستم

یه توپ وسط باشه دوطرفش 

دوتاکلاشینکف باشه وسطش نوشته باشه بلوچ

سید محمد امین موسوی
سید محمد امین موسوی در تاریخ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۵۷ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام من یک لوگو برای تیمی به اسم آپادانا میخوام از رنگ آبی و سفید و مشکی قرمز استفاده کنید 

پارسا
پارسا در تاریخ ۲۵ بهمن ۹۹ ، ۰۸:۴۳ در مورد این مطلب گفته: ()

آقا سلام ما یک تیم جدیدی زدیم و یک لوگو برای آن می‌خواهیم اسم تیم پویا نوینه اگر لطف کنین اینو درست کنین ممنون میشم فقط پویا نوین رو هم فارسی بنویس هم انگلیسی و هم قبلش اف سی بزار

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره سایت
About Us
پادشاه فوتبال - گرافیک و قالب و ... فوتبالی

ما یعنی گروه پادشاه فوتبال برای شما بنر لوگو قالب و ... فوتبالی را رایگان میزنیم
برای اطلاعات بیشتر درمورد ما میتوانید به صفحه در باره ی ما از طریق منو ها مراجعه کنید.
راستی یادتون نره مارو دنبال کنید از طریق باکس زیر
با تشکر