پادشاه فوتبال

مرجع گرافیک و کد نویسی

به پادشاه فوتبال خوش امدید

تبلیغات

آخرین نظرات
Recent Comment

امیر
امیر در تاریخ ۲۵ ارديبهشت ۰۲، ۱۷:۰۱ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): امتلببلتتا
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
محمد
محمد در تاریخ ۶ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۷ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): فوتبال دوست می دارم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
پارسا
محمدرضالطفی
محمدرضالطفی در تاریخ ۹ بهمن ۹۹، ۲۰:۲۶ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): سلام چطور لباس طرح کنم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
محمد
محمد در تاریخ ۳۰ آذر ۹۹، ۱۲:۰۲ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): سلام میخوام یه لوگو فوتبالی سفارش بدم چه کار کنم
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
عارف
عارف در تاریخ ۲۱ آبان ۹۹، ۱۴:۴۸ گفته ( مشاهده سایت- ارسال ایمیل ): Erfan
None در تاریخ در پاسخ به این نظر گفته :
سید محمد امین موسوی
هدر لایه باز بایرن مونیخ
مدیریت پادشاه فوتبال - علی زراعت سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ب.ظ ۱۰۲۸ آی پی و ۱۲۵۶ بازدید
هدر لایه باز بایرن مونیخ

با عرض سلام خدمت پادشاه فوتبالیا :)

امروز با پستی که از کاربری با نام webresan به ما رسید خدمتتون هستیم. هدری لایه باز و زیبا از تیم فوتبال بایرن مونیخ !

ادامه مطلب برید لطفا :)

برای دیدن پیشنمایش کلیک کنید

برای دانلود لایه باز کلیک کنید

نظر فراموش نشود

البته این کاربر پست را در انجمن قالب گراف ارسال کرده بود .

نظرات
نظرات مرتبط با این پست
نظرات (۶)

reza majdi
reza majdi در تاریخ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۵ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
ممنون
پاسخ در تاریخ(۱۸ خرداد ۹۵، ۱۸:۵۰) : :)
تشکر از نظرت
یک خالدآبادی
یک خالدآبادی در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۳ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام . ممنون . بله میخوام
آدرسشو بفرست
پاسخ در تاریخ(۲۶ خرداد ۹۵، ۱۴:۰۴) : باشه وایسا اپلودش کنم خودم تو یک نظر تو سایتت می فرصتم :)
منتظر باش داره اپلود میشه :)
ویرایش پاسخ : تو یک نظر تو سایتت فرصتادم دادا :)
یک خالدآبادی
یک خالدآبادی در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۹ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
اگه میشه یه قالب دیگه رو ویرایش کن چون خودم مطالبو باید سفید کنم
پاسخ در تاریخ(۲۶ خرداد ۹۵، ۱۴:۲۱) : چشم :)
سفید کنی مطالبو؟
دادا تونستی دیگه یا اموزششو بزارم؟
باش پس یک قالب ویرایش کنم که پسزمینش سیاه باشه دیگه
بت خبر می دم
یک خالدآبادی
یک خالدآبادی در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۰ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
نت نتونستم لطفا آموزش بده
پاسخ در تاریخ(۲۶ خرداد ۹۵، ۱۴:۲۵) : باش چندین دقیقه دیگه بعد از اپلود عکسایی که می خوام برا گزارش تصویری اموزش اپلود کنم تو نظراتت می زارم.
اپدیت پاسخ : دادا تو یک نظر برات ارسال کردم
یک خالدآبادی
یک خالدآبادی در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۱ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
بازم ممنون درست شد فقط صغحه اصلیش اشتباه ست

پاسخ در تاریخ(۲۶ خرداد ۹۵، ۱۵:۱۶) : دادا یعنی چی صفحه اصلیش اشتباست؟ همه چیو وارد کردی دیگه همونطور که گفتم
شاید تو داری یک چیزیو اشتباه وارد می کنی
چطور برات نشون داد؟ مگه مثل اون پیشنمایشه نشون نداد؟
دادا من امروز فاینال زبان و چند تا چیز دیگه دارم فردا برات یک قالب ویرایش می کنم. منتظر باش
یک خالدآبادی
یک خالدآبادی در تاریخ ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۱۴ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام . ببخشید، قالب وبلاگ خودم را بیشتر ترجیح میدم خیلی ممنون . از زحمتاتم ممنونم . راجبه نویسندگی هم فعلا جایز نیست



بازم ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره سایت
About Us
پادشاه فوتبال - گرافیک و قالب و ... فوتبالی

ما یعنی گروه پادشاه فوتبال برای شما بنر لوگو قالب و ... فوتبالی را رایگان میزنیم
برای اطلاعات بیشتر درمورد ما میتوانید به صفحه در باره ی ما از طریق منو ها مراجعه کنید.
راستی یادتون نره مارو دنبال کنید از طریق باکس زیر
با تشکر